Vyplňte vaši e-mailovou adresu a my vám obratem pošleme odkaz na resetování vašeho hesla.
Na vámi zadaný e-mail byl odeslán odkaz na resetování hesla.
Všechny dostupné informace jsme Vám přehledně shrnuli v doplňujících informacích pod popisem u jednotlivých akcí na konci stránky. Doplňující informace se Vám zobrazí po kliknutí na příslušnou akci, případně po kliknutí na tlačítko "detail akce".
Další informace můžete případně najít na oficiálních webových stránkách akce.
Pro objednávku na fakturu vyplňte objednávkový formulář ZDE. V případě objednávky online obdržíte na emailovou adresu účtenku, která zahrnuje všechny náležitosti dokladu. Daňový doklad zpětně nevystavujeme, jelikož sami nejsme pořadateli akcí, ale pouze zprostředkovateli prodeje vstupenek.
Možnosti zakoupení vstupenek pro držitele průkazu ZTP nebo ZTP/P za zvýhodněnou cenu určuje vždy pořadatel akce. Dostupnost těchto vstupenek a jak případně vstupenky zakoupit, se dozvíte v popisu akce.
Rádi bychom Vás informovali, že za vstupenky zakoupené mimo oficiální sít Ticketstream neručíme. Pravost vstupenek pro Vás bohužel nemůžeme ověřit. Stav vstupenky můžete zkontrolovat na TOMTO ODKAZE. Pokud byla vstupenka zakoupena mimo oficiální předprodej, neručíme za její platnost.
Pokud si nejste jistí, zda akce, na kterou jste zakoupili vstupenky, byla zrušena nebo přesunuta, můžete si zkontrolovat stav akce na TOMTO ODKAZE. Zadejte referenční číslo Vašich vstupenek a klikněte na tlačítko "zkontrolovat". V případě, že jsou u akce povolené refundace, na konci stránky můžete rovnou kliknout na tlačítko "zažádat o refundaci".
O zrušených a přesunutých akcích informujeme zákazníka vždy na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud emailová adresa není k dispozici, zákazníka bohužel nemáme o těchto změnách jak informovat.
Informační emaily o změně či zrušení akce posíláme vždy na základě oficiální informace od pořadatele akce. Prosíme tedy o strpení s oznámením o změnách akce.
Pokud splňujete pojistné podmínky, obraťte se prosím pro uplatnění pojistky na https://www.ervpojistovna.cz/cs/pojisteni-vstupenek.
Bohužel to není možné. Vstupné se nevrací, pokud není akce zrušena. Sami nejsme pořadateli akcí, ale výhradně zprostředkovateli prodeje vstupenek pořadatelských subjektů těchto akcí.
Pravidla ohledně vracení vstupenek jsou stejná u všech společností, které vstupenky prodávají, a vycházejí z Občanského zákoníku. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se jedná o smlouvu o využití volného času, kdy plnění (účast na akci, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.
Odpovídají tomu také obchodní podmínky Ticketstream, viz https://www.ticketstream.cz/stranka/obchodni-podminky (Reklamační řád, bod 12).
Standardně se vstupné nevrací ani nevyměňuje, pokud není akce zrušena nebo přesunuta.
Kontaktujte nás prosím na emailové adrese info@ticketstream.cz. Napište nám detaily objednávky k prověření (potvrzení o zaplacení, číslo objednávky, telefonní číslo nebo emailovou adresu) a uveďte, o jaké vstupenky máte zájem.
S výměnou vstupenky se snažíme vyjít vstříc, ale vždy záleží na podmínkách stanovených pořadatelem akce a dalších okolnostech.
Na našich webových stránkách máte možnost založit účet za použití stejné emailové adresy uvedené v objednávce. Následně můžete vstupenky přesunout na účet pomocí tlačítka "importovat objednávky".
Pokud problém stále přetrvává, napište nám prosím detaily objednávky k prověření (potvrzení o zaplacení, číslo objednávky, telefonní číslo a emailovou adresu) na emailovou adresu info@ticketstream.cz.
Je nám líto, ale duplikáty vstupenek se nevystavují. Pokud nám zašlete informace uvedené v objednávce (jméno, telefonní číslo, email nebo číslo objednávky), můžeme Vám zaslat potvrzení o nákupu. Nemůžeme však zaručit, že Vás pořadatel na základě tohoto potvrzení, tedy bez vstupenky, na akci pustí.
Pro objednávku na fakturu vyplňte prosím objednávkový formulář ZDE. Objednávka na fakturu také slouží pro platby v případě čerpání z fondu FKSP. Součástí zálohové faktury není rozpis DPH.
Vstupenky je možné uhradit platební kartou. Platby probíhají přes Apple Pay, Google Pay nebo platební bránu Gopay. Problémy s platbou mohou nastat v těchto případech:
- Platbu je vždy nutné potvrdit ve Vašem internetovém bankovnictví. Pokud tak neučiníte, platba se nezpracuje.
- Platbu je nutné uhradit v časovém limitu stanoveným platební bránou.
- Zkontrolujte, zda máte povolené platby přes eshop, dostatečný zůstatek nebo zda Vám karta neexpirovala.
Tuto platební metodu není možné využít pro zahraniční účty. Je zapotřebí počítat s tím, že platba bankovním převodem může v některých případech trvat až 2 pracovní dny. Spárování platby s objednávkou a následné doruční vstupenek tedy nemusí proběhnout okamžitě. Postup platby je následující:
- Ze seznamu bank si vyberte svou banku.
- Po výběru banky máte možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu, nebo jste přesměrováni do internetového bankovnictví.
- Po kliknutí na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ jste přesměrováni do online bankovnictví vybrané banky.
- Po přihlášení do online bankovnictví se Vám zobrazí předvyplněný platební příkaz.
- Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do e-shop.
- Pokud zvolíte možnost "ostatní banky" dbejte prosím na vyplnění správných platebních údajů včetně variabilního symbolu, který se mění při každém novém otevření platebního příkazu.
Při nákupu vstupenek je možné využít platbu pomocí Benefit Plus, Benefity a.s., Pluxee, případně Edenred a UP ČR. Platba probíhá stejně jako standardní platba kartou přes platební bránu. Papírové benefitní poukázky nepřijímáme ani online, ani na kamenných pobočkách.
Při využití platby přes Twisto zaplatíte objednávku až o 30 dní později. Společnost Twisto také nabízí rozloženou platbu do tří měsíčních splátek bez navýšení. Objednávky jsou závazné. Při platbě postupujte dle pokynů společnosti (vyplnění potřebných údajů apod.).
Seznam všech poboček naleznete ZDE. Můžete si taktéž vyfiltrovat pobočky dle druhu vstupenek, které tisknou. U poboček je uvedena adresa, kontakt a otevírací doba, která je nicméně pouze orientační. Aktuální informace naleznete vždy na webových stránkách pobočky.
Je nám líto, ale to bohužel není možné. Na pobočkách je možné platit pouze kartou nebo hotově. Některé pobočky nemusí akceptovat všechny typy platebních karet.
Pokud již byla vstupenka zakoupena online nebo na pobočce ve formě E-ticketu, není možné ji znovu vytisknout.
Vstupenku zároveň není možné opětovně vytisknout.
Rádi bychom Vás informovali, že za vstupenky zakoupené mimo oficiální sít Ticketstream neručíme. Pravost vstupenek pro Vás nemůžeme ověřit. Stav vstupenky můžete zkontrolovat na TOMTO ODKAZE. Pokud byla vstupenka zakoupena mimo oficiální předprodej, neručíme za její platnost.
Pokud lze na příslušnou akci uplatnit slevový kód, zobrazí se Vám nabídka na jeho zadání před výběrem vstupenek. Po zadání slevového kódu Vám systém nabídne vstupenky za zvýhodněnou cenu. Tyto vstupenky jsou výše v nabídce. Níže pak naleznete vstupenky za cenu standardní.
Vložte požadované vstupenky do košíku. Následně přejděte do košíku. V záložce „obsah košíku“ naleznete tlačítko „vložit kód poukázky“. Po kliknutí na toto tlačítko je možné vložit kód. Uplatnit je možné libovolné množství poukázek. Částku jedné dárkové poukázky není možné rozložit do více nákupů. Nevyužitá částka dárkové poukázky se nevrací.
Ke každé vstupence nad 350 Kč nabízíme zakoupení zvýhodněných jednosměrných poukázek na přepravu s Českými drahami. Poukázka je určena výhradně pro cestu na akci nebo z akce, která se koná ve stejném roce, kdy byla poukázka zakoupena.
Poukázku je možné uplatnit ZDE a další informace naleznete též ZDE.